Csokinda

'Kaliforniából' jöttem reggelik

2016. április 06. - Csokinda

Tavaly 2 hetet töltöttem Kaliforniában, kocsival utazgattunk fel s alá (San Francisco - Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon), de természetesen itt sem múlhatott el nap, hogy reggeli nélkül vágjunk bele a kalandozásba. Amerikában szinte már tradíció, hogy az emberek munkába menet beugranak a kedvenc (vagy) a közelben lévő reggelizőbe és elfogyasszák a feketéjüket, elolvassák az aznapi sajtót és megegyék a nem minidig egészséges reggelijüket. Én egyszerűen imádtam ezt a "feelinget", mikor lefeküdtünk aludni alig vártam, hogy reggel legyen és mehessünk egy új helyre reggelizni. Általában a reggelijeim egyik fő eleme a tojás - leginkább tükörtojás - úgyhogy ennek mindenféle verzióját kipróbáltam. Ami számomra Európaiként nagyon furcsa volt, hogy mindenhez adnak köretet.. sült krumpli, hash brown, lecsós krumpli, és ha szólsz, hogy nem kéred mosolyogva néznek rád.. Európai..:):) én a köreteket általában csak megkóstoltam, mert a reggelik után így is mindig gurultunk haza:)

San Francisco:

- Pirított bagel, tükörtojás, cheddar sajt, hash brown, - nekem személy szerint ez a sima hash brown (reszelt krumpli megsütve, fűszer nélkül) nem igazán ízlett - túlságosan ízetlennek találtam, úgyhogy nem is erőltettem tovább:)

img_2787.JPG

Los Angeles:

- Croissant, philadelphia sajtkrém, sült sonka, tükörtojás, chaddar sajt és lecsós krumpli. Ez a reggeli sem volt kalóriaszegény önmagában, pedig a lecsós krumplit meg sem ettem..:)

img_2789.JPG

 

Las Vegas: (Marriott's Grand Chateau)

- Pirított bagel, chadder sajt, philadelphia krémsajt, bacon, babybel sajt, tükörtojás, és hideg tropicana narancslé. Vegasban nem szállodai szobánk volt, hanem egy apartman lakásunk, ahol lehetőségünk volt sütni főzni, így a reggelit házilag készítettük el. (A kávét persze, reggeli után megvettük a sarki kávézóban). Vegas a 3. állomásunk volt, így a boltban már csak a kedvenc alapanyagainkat vettük meg (semmi hash brown, semmi lecsós krumpli:))  

img_2788.JPG

 

Én mindenkit csak biztatni tudok, hogy kezdjen el rendszeresen reggelizni, mert az a legjobb étkezés:)

Csók, 

Csokinda

A bejegyzés trackback címe:

https://csokinda.blog.hu/api/trackback/id/tr348573670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása